تاریخ انتشار : ۲۳-۰۳-۱۴۰۳ - ۹:۱۰

محدودیت تردد در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: محدودیت تردد در جاده‌های مازندران تا شنبه ۲۶ خرداد اجرا می‌شود.

به گزارش دنیای خبر،  سرهنگ یدالله جهان تاب، اظهار داشت: محدودیت‌های ترددی از چهارشنبه ۲۳ خرداد تا شنبه ۲۶ خرداد در جاده‌های مازندران و محورهای مواصلاتی استان اجرا  می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای محدودیت‌های ترافیکی منوط به افزایش حجم تردد در محور‌های استان است، افزود: شرایط ترافیکی محور‌ها تعیین کننده هرگونه تردد در ساعت و یا نحوه اجرا خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: تردد هر گونه موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۶ خردادماه از محور‌های هراز، کرج – چالوس، فیروزکوه، و بالعکس ممنوع است و تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع اعلام شد.

وی درباره محدودیت‌های وسیله نقلیه سبک بیان کرد: در محور کندوان محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۵ خردادماه از ساعت ۱۵ آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهایی به مقصد چالوس انجام می‌شود.

جهان‌تاب ادامه داد: از ساعت ۱۶ از ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد به صورت کامل را داریم و از ساعت ۱۸ از مرزن آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران، گفت: از ساعت ۲۴ هم طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صورت کم حجم بودن ترافیک در محورها، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود، تصریح کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج به چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب به اعمال محدودیت‌ها در محور هراز نیز اشاره کرد و افزود: با افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه ۲۵ خردادماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر اعمال محدودیت وسیله نقلیه سنگین  گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی گفت: در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها از هراز ممنوع بوده و  تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۶ خرداد از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی عنوان کرد: لازم است از سرعت و سبقت غیرمجاز جلوگیری شود و در مسیرهای پر شیب رانندگان با دقت کامل برانند.


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=66807
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار