تاریخ انتشار : ۲۲-۰۲-۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

جزئیات حادثه واژگونی تانکر حامل گازوئیل در جاده لواسان

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت در جاده لشگرک توضیحاتی داد.

به گزارش دنیای خبر،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران  اظهار کرد: ساعت ۱۲ ظهر امروز یک مورد واژگونی تانکر حامل سوخت در جاده لشگرک، بعد از گردنه کوچک به سمت لواسان به سازمان آتش نشانی اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه آن محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران است، گفت: سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل کف و تانکر آب به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند البته آتش نشانی لواسان نیز در منطقه حضور داشتند.

ملکی گفت: در محل مشاهده شد یک دستگاه تانکر ۶ هزار لیتری حامل گازوئیل به دلایل نامشخصی در هنگام حرکت از مسیر خارج شده بود و بعد از برخورد با نیوجرسی‌ها واژگون شده بود.

او با بیان اینکه راننده که فرد ۳۶ ساله‌ای بود در اتاق خودش محبوس شده بود و آتش نشانان توانستند این فرد را زنده، اما آسیب دیده خارج کنند و تحویل عوامل اورژانس دهند، ادامه داد: در محل نشت گازوئیل را شاهد بودیم و با ریختن خاک از جاری شدن آن جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: درحال حاضر نیرو‌ها مشغول ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر یک دستگاه جرثقیل در محل حاضر می‌شود تا خودرو به حالت اولیه برگردد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=10157
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار