تاریخ انتشار : ۰۲-۰۲-۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل بورس

بازار سرمایه دومین روز کاری هفته را با رشدی ۲۷ هزار واحدی به پایان رساند.

به گزارش دنیای خبر، بازار سهام دومین روز کاری هفته را مشابه روز گذشته با اقتبال خریداران مواجه بود و در نهایت توانست با صعود به کار خود پایان دهد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۲۷ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۸۵۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۵۳ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فصبا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «فولاد»، «ذوب» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «کرمان» و «فن افزار» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

گفتنی است صندوق های طلا، با توجه به کاهش نرخ ارز غیر رسمی و برداشته شدن محدودیت دامنه نوسان، همگی کار خود را در دامنه ی منفی آغاز کردند.

همچنین دیگر نکته ای که در معاملات امروز به چشم می خورد، عدم واکنش بازار به اخبار ساماندهی معافیت های مالیاتی صندوق های بورسی بود.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۷ هزار میلیارد  تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۲۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۲۸۸ نماد در محدوده مثبت و ۱۷۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۲ نماد در محدوده مثبت و ۱۱۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=65148
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار