تاریخ انتشار : ۲۲-۰۱-۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

تعطیلی ۴ساعته ۳ فرودگاه بزرگ کشور

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: در بازه زمانی ۷:۳۰ تا ۱۱ صبح هیچ بلیتی توسط شرکت های هواپیمایی به مسافران فروخته نشده است.

به گزارش دنیای خبر،جعفر یازرلو گفت: با توجه به روز ارتش تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و فرودگاه پیام از ساعت  ۷:۳۰ تا تا ۱۱ به دلیل انجام رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسته اعلام می شود.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، در طول این مدت انجام تمامی پروازها با دید (VFR) در شعاع ۷۰ ناتیکال مایلی تهران(TEHRAN TMA) ممنوع است.

او گفت: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی (نوتام) به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است که برنامه پروازی خود را به گونه ای تنظیم کنند که در این ساعت پروازی انجام نشود.

 یازرلو گفت: در صورتی که شرکت هواپیمایی برای این بازه زمانی  فروخته شده باشد خسارات یا مبالغ آن به مسافران بازگردانده خواهد شد، اما به طور معمول شرکت های هواپیمایی بلیت های نوروزی خود را تا ۲۵ فروردین فروخته اند و در این بازه زمانی با توجه به روز ارتش بلیتی فروخته نشده است.

او گفت: پروازهای سایر فرودگاه برقرار است، اما پرواز از سایر شهرها هم به فرودگاه مهر آباد در این بازه زمانی انجام نخواهد شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۹۹ فرودگاه مهرآباد و ۰۹۶۳۳۰فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرند.

برچسب ها:,

لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=48027
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار