تاریخ انتشار : ۲۴-۰۵-۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

زاکانی از شهرداری نمی‌رود

رئیس شورای شهر تهران گفت: هیچ درختی نباید قطع شود، باغات نباید از دست برود بلکه باید بر تعداد آن‌ها افزوده شود.

به گزارش دنیای خبر،مهدی چمران، رئیس شورای شهر در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با یک سیر صعودی به سراغ تحقق درآمد‌های شهرداری می‌رویم زیرا اگر درآمد نباشد، شهرداری نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی ادامه داد: البته به مردم نباید فشار بیاید و لازم است که درآمد‌ها منطقی باشد تا برای شهر، یک کمک تلقی شود.

چمران افزود: قبلا مجلس مصوبه‌ای داشت که اعمال هر نوع تخفیف را از سوی شورا‌ها ممنوع کرده بود، ولی بعدا این وضعیت تغییر کرد و می‌توان برای کسانی که نمی‌توانند پرداخت‌هایی داشته باشند، تخفیفاتی را به صورت ویژه درنظر گرفت.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: ما ٨٣ جلسه در شورا داشتیم که ٢٩ طرح و ۴٢ لایحه اعلام وصول شد همچنین ٢٢٢ مصوبه باغ داشتیم، خوشبختانه در حال حاضر باغات در شورای شهر به روز شده و دچار عقب ماندگی نشده است.

وی بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که هیچ درختی قطع نشود، باغات نباید از دست برود و باید بر تعداد آن‌ها افزوده شود.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: ۸۴ مورد نامگذاری داشتیم و ٢٣٧ تذکر را اعضای شورای شهر به شهردار تهران ارائه دادند البته ٣٠ نطق پیش از دستور هم ارائه شده است.

چمران در خصوص رای دیوان عدالت اداری که بر اساس آن آیین نامه انتخاب شهرداران فاقد اشکال قانونی تشخیص داده شده و همه شهرداران شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت از جمله تهران باید دارای سوابق مرتبط شغلی باشند، اظهار کرد: این رای هیچ ارتباطی به آقای زاکانی ندارد و وی از شهرداری نخواهد رفت.


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=34217
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار