- دنیای خبر - https://donyayekhabar.com -

تمدید مهلت ثبت نام افراد جدید و جاماندگان یارانه

  به گزارش دنیای خبر، [1]بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، سرپرستان خانوار‌هایی که جامانده  یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند و تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند، می‌توانند همچنان با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir [2] نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده که در اختیار داشتن شماره همراه به نام سرپرست خانوار، کدملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبای بانک مربوط به سرپرست خانوار متقاضی جدید و جامانده از یارانه، ضروری است. سرپرستان مذکور می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری #کد ملی ۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کنند.

معترضین به دهک‌بندی اعلام‌شده یا قطع یارانه اردیبهشت‌ ۱۴۰۱، همچنان باید از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir [3] وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و  پیگیری کنند.

 پیش‌تر سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در راستای تکلیف مقرر در جزء ۱ بند ص تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، ثبت نام از افراد جدید و جامانده از یارانه را در تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا یکم خرداد ۱۴۰۱ برای تمامی افراد جدید و جامانده آغاز و این مهلت را تا روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ تمدید کرده بود.