- دنیای خبر - https://donyayekhabar.com -

دکتر محمد نزدیک ترین فرد به شاخص های دولت جوان انقلابی است

به گزارش دنیای خبر، [1]۱. سئوال نخست و پرسش اساسی از داوطلبان محترم ثبت نام کننده ‎این است که چه تعداد از این عزیزان، در عمل و بدور از هرگونه شعار، پیام و امر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت انتخاب رئیس جمهور جوان و حزب اللهی را در دستور کار خود قرار داده اند و فارغ از هرگونه احساس تکلیف وتعلقات جناحی، راه را برای تحقق واقعی این دغدغه در “گام دوم انقلاب” هموار نموده اند؟

‎۲. داوطلبان عزیز و محترم ثبت نام کننده در یک نگاه منصفانه و در مرور سوابق، به چه میزان مصادیقی چون مؤمن، نخبه ، انقلابی، با کفایت، مردمی، سرشار از امید، معتقد به جوانان و توانمندی های داخلی، و حقیقتاً عدالت‌خواه و ضدفساد را در وجود خود یافته اند و اطمینان دارند که می توانند به راهبرد اساسی تحول‌خواهی و تحول‌گرایی، ایجاد حرکت جهشی و جهادی همراه با نوآوری در روش‌ها و کارکردها در همه عرصه‌های حکمرانی و بخش‌هایی از سبک زندگی عمومی دست یابند؟ (فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با تشکل های دانشجویی)؟

‎۳. آیا نمی توان گفت که سودای قدرت،حفظ موقعیت و حتی منافع حزبی در ترافیک سنگین ثبت نامی های روز آخری این دوره چندان بی اثر نبوده است؟

‎۴. جایگاه اثرگذار قوه مجریه برای برون رفت از “شرایط سخت موجود” آنچنان که باید برای تعدادی از داوطلبان تعریف شده نیست و هدف صرفا همان ارضای نیاز “احساس تکلیف” است و سرانجامی که مجدداً و با آزمون و خطایی دیگر موقعیت این نهاد مهم را تهدید می کند؛ قطع یقین داشتن برنامه منسجم عملیاتی وشفافیت در رویکرد نسبت به مسائل پیش رو ، در این دوره می تواند مهم‌ترین مطالبه آحاد مردم و رای دهندگان باشد.
‎ ۵.این جنبش ، همچنان و با قوت اعتقاد دارد که نزدیک ترین فرد به شاخص های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل دولت جوان، نخبه، انقلابی، جهادی، تحول خواه و تحول گرا، دکتر سعید محمد است و از ایشان مطالبه می نماییم همچنان که با حضور امید آفرین خود در روز نخست ثبت نام ها ، عزم خود را در جهت اجرای فرامین معظم له نشان داده است ، با قدرت و قوت و با تکیه بر برنامه های تدوین شده خود که چکیده نظرات حدود ۲۰۰ تیم کارشناسی در طول یک سال گذشته است در صحنه حضور جدی داشته باشد.
‎۶. جوانان پرنشاط ایران اسلامی این نوید را به ملت شریف ایران می دهند که ذره ای در تشکیل دولت جوان انقلابی عقب نخواهد نشست و با ایمان راسخ و با تکیه بر تخصص موجود، پشت سر ولی امر مسلمین مقدمات لازم برای تشکیل تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب را ‎فراهم خواهد نمود.
‎آدرس سایت ارتباط با جنبش مردمی حامیان دکتر سعید محمدwww.manhamhastam.ir [2]: