تاریخ انتشار : ۰۸-۰۲-۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

ثبت نام نقل وانتقال فرهنگیان از این ماه

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بخشنامه نقل و انتقالات آماده شده و طی همین چند روز ابلاغ و بر روی پرتال بارگذاری می شود .

به گزارش دنیای خبر،ناصر سلیمان زاده درباره زمان آغاز فرایند نقل و انتقال فرهنگیان اظهار کرد: فرایند نقل و انتقالات دارای جدول زمانبندی هست و از همین ماه ثبت نام ها شروع می شود .

وی در پاسخ به اینکه آیا شرایط نقل و انتقال نسبت به سال گذشته تغییراتی دارد؟ گفت: شرایط خاصی اضافه نشده است اما فرایند تسهیل شده و همکاران کمتر دچار مشکل خواهند شد. شفافیت را بالاتر برده ایم ضمن اینکه دست استان ها را نیز برای جابجایی بازتر گذاشته ایم.

سلیمان زاده همچنین در پاسخ به اینکه آیا اقداماتی برای احتساب سوابق معلمان غیردولتی در آزمون استخدامی سال جاری صورت گرفته است؟ گفت: ما هر سال پیشنهاد می دهیم اما چون آزمون فراگیر برای کل دستگاه های کشور است تا کنون چیزی اضافه نکرده اند؛ امسال هم تلاش می کنیم اما اصلا قولی نمی دهیم و احتمال اینکه بپذیرند کم است. شرایط عمومی را ما تعیین نمی کنیم، سازمان امور اداری استخدامی تعیین می کند و تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است.

 

منبع: ایسنا


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=9602
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار