تاریخ انتشار : ۰۶-۰۲-۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

شرایط پاک کردن جریمه‌های کرونایی شبانه چگونه است؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران جزییات و شرایط پاک کردن جریمه های کرونایی شبانه را اعلام کرد.

به گزارش دنیای خبر،سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با بیان اینکه تردد افراد شاغل در دستگاه‌های دولتی که باید شب‌ها به محل کار مراجعه داشته باشند موجه است ،گفت:این افراد در صورت جریمه شدنه با در دست داشتن برگه ماموریت به ادارات راهنمایی و رانندگی شهرستان‌ها و یا به پلیس +۱۰ مراجعه کرده تا نسبت به حذف جریمه اعمال شده اقدام شود.

او افزود: طی مکاتباتی که با ستاد مبارزه با کرونا و پلیس راهور استان شده است اهداکنندگان خون در ساعت منع تردد شبانه جریمه نمی‌شوند.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در ۵۷ نقطه ورودی شهر‌های استان حضور دارند افزود: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند اعمال قانون و به مبدا بازگردانده می‌شوند.

او افزود: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

سرهنگ بیگلری گفت:افرادی که پلاک‌های خودرا مخدوش کنند پلیس خودرو را توقیف کرده و متخلفان تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با بیان اینکه ۲ عامل عابر پیاده و موتور سیکلت سواران بیشترین تصادفات را در معابر شهری به خود اختصاص داده اند، گفت: از این دو قشر می‌خواهیم به قوانین و مقررات احترام گذاشته تا آسیبی به خود و خانواد آن‌ها وارد نشود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=9497
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار