تاریخ انتشار : ۰۹-۰۱-۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

سامانه بارشی ۱۳ فروردین وارد کشور می‌شود

سازمان هواشناسی از بارش‌های پراکنده طی امروز در ۴ استان خبر داد و اعلام کرد: سامانه بارشی جدید روز جمعه ۱۳ فروردین وارد کشور می‌شود.

به گزارش دنیای خبر،بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و شمال خراسان رضوی بارش‌های پراکنده پیش بینی شده و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.

سه‌شنبه برای برخی مناطق شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو آرام است. چهارشنبه در برخی مناطق غرب، برخی مناطق سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و پنجشنبه در برخی مناطق غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی، برخی مناطق سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بارش باران و وزش باد پیش بینی شده است. پیش تر سازمان هواشناسی زمان ورود سامانه بارشی را روز چهارشنبه اعلام کرده بود.

همچنین طی امروز و فردا برای بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور کاهش محسوس ۵ تا ۱۵ درجه‌ای دما روی می‌دهد. از امروز تا اواخر وقت فردا سه‌شنبه ۱۰ فروردین خلیج‌فارس مواج، طوفانی و تنگه هرمز مواج است. امروز برای برخی مناطق شرق و جنوب شرق وزش باد شدید روی می‌دهد و در برخی از این مناطق به‌ویژه منطقه زابل و شرق کرمان سبب خیزش گردوخاک می‌شود.


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=8558
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار