تاریخ انتشار : ۲۴-۱۲-۱۳۹۹ - ۷:۵۰

هواشناسی:

برای جمع آوری لباس‌های زمستانی عجله نکنید

یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور در پاسخ به این سوال که بهترین زمان جمع آوری لباس‌های زمستانی کی است، گفت: بهتر است لباس‌های زمستانی تا فروردین ما دم دست باشند.

به گزارش دنیای خبر،یکی از معضلات شهرنشینی و زندگی در آپارتمان‌های کوچک، جای کافی نداشتن برای لباس‌های فصول مختلف است؛ به همین دلیل بیشتر مردم با تغییر فصل، لباس‌های فصل گذشته را به جایی مثل انباری منتقل می‌کنند تا در کمد فضای بیشتری داشته باشند. به همین ترتیب، لباس‌های مورد نیاز در فصل جدید نیز در کمد جاگذاری می‌شوند.

از آنجایی که در خانه تکانی، اکثر مردم با معضل جا به جایی لباس‌ها مواجه هستند، اما خبری از وضعیت جوی ندارد، از یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور پرسیدیم کی لباس‌های زمستانی را جمع کنیم؟

امین حسین نقشینه گفت: در کشور ما، حتی تا اوایل فصل بهار نیز، هوا خنک است و احتمال بارندگی در اکثر نقاط کشور وجود دارد.

وی افزود: از آنجایی که احتمال رگبار باران در بیتشر شهر‌های کشور ما وجود دارد، به نظر من لباس‌هایی که شبیه بارانی هستند و برای مواقع بارندگی استفاده می‌شوند، باید تا اواخر فروردین ماه در دسترس باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور  اظهار کرد: سایر لباس‌هایی بافتنی، که ممکن است در هنگام بارش باران، خیس شوند و در واقع به درد ایام بارانی نمی‌خورند را می‌توان همان نزدیک عید و در خانه تکانی جمع آوری کرد.

وی بیان کرد: لباس‌های بارانی را می‌توان اوایل اردیبهشت ماه جمع آوری کرد، زیرا میزان بارش‌ها به شدت کاهش می‌یابد.

برای جمع آوری لباس‌های زمستانی عجله نکنید

همچنین فریبا گودرزی نیز از دیگر کارشناسان  این سازمان در پاسخ به این سوال که خودشان در خانه تکانی، لباس‌های زمستانی را جمع می‌کنند یا خیر، گفت: نه در این ایام جمع آوری درست نیست؛ زیرا هنوز سرما در راه است.

وی افزود: بهار نیز سرمای خود را دارد و بهتر است این جمع آوری به اواخر عید یا اواخر فروردین ماه موکول شود.

 

منبع: میزان


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=8194
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار