تاریخ انتشار : ۰۲-۱۲-۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

۲ سامانه بارشی وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود دو سامانه‌ بارشی طی امروز و چهارشنبه از سمت شمال‌غرب و جنوب‌غرب کشور خبر داد که پیامد آن آغاز بارش‌ها در نیمی از کشور است.

به گزارش دنیای خبر،«کبری رفیعی»  درباره آخرین وضعیت آب‌و ‌هوای کشور افزود: امروز سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و ابتدا شمال غرب و غرب کشور و سپس غرب سواحل دریای خزر را تحت تاثیر قرار داده و سبب بارش پراکنده باران و وزش باد خواهد شد.

وی گفت: امروز در بخش‌هایی از کرمان، نیمه جنوبی فارس، هرمزگان، خراسان‌های رضوی و شمالی و جنوبی، وزش باد شدید و باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رفیعی، ادامه بارش‌ها فردا در شمال غرب کشور و سواحل خزر و دامنه‌های جنوبی البرز پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه‌داد: امروز در استان‌هایی مثل بوشهر، کرمان، فارس و خراسان شمالی و جنوبی و ارتفاعات شمالی هرمزگان بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه در نوار شمالی و ارتفاعات کرمان و روز سه شنبه در نوار شمالی کشور بارش پراکنده باران انتظار می‌رود.

به گفته رفیعی، از روز چهارشنبه از سمت جنوب غرب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و در همین روز سواحل دریای خزر و جنوب غرب بارانی خواهد بود.

وی اضافه‌کرد: امروز برای تهران آسمان ابری، در برخی ساعت‌ها وزش باد و افزایش ابر در عصر پیش بینی می‌شود، کمینه دما در تهران سه درجه بالای صفر است و فردا نیز در پایتخت با همین وضعیت آب و هوایی مواجه خواهیم بود.

 

منبع: ایرنا


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=7554
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار