تاریخ انتشار : ۱۵-۱۱-۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

لیست شدن توکن BRG در صرافی Changelly PRO / مصاحبه با سینا استوی مدیرعامل اوراکل Bridge و اریک بنز مدیرعامل صرافی Changelly

اوراکل بریج­ (توکنBRG)، اولین سیستم اوراکل عمومی مبتنی بر شبکهTRON است که به منظور ایجاد امکان دسترسی به داده‌های خارجی از طریق قراردادهای هوشمند برای کاربران عادی شکل گرفته است . توکن این پروژه در ۱۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی در مارکت بین‌المللی عرضه گردید.

 

 

به گزارش دنیای خبر،به نقل از همشهری آنلاین، اساسا سیستم‌های اوراکلی بلاکچین، این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورند که داده‌های دنیای واقعی را وارد قراردادهای هوشمند فعال بر بستر شبکه بلاکچین نمایند؛ اما باید به این نکته توجه داشت که ساخت سیستم‌های اوراکلی نیازمند تخصص و هزینه بالایی است که معمولاً تنها در شرکت‌های بزرگ قابل پیاده سازی و مجموعه‌های کوچک تر زمان و توان کافی پیاه سازی چنین سیستم‌هایی را در اختیار ندارند.

اوراکل Bridge، نخستین اوراکل عمومی شبکه TRON محسوب می‌شود و به گونه‌ای توسعه داده شده که امکان استفاده از فناوری اوراکل‌ را برای افراد، سازمان‌ها و مشاغل کوچک را نیز فراهم می‌آورد. از قابلیت‌های اوراکل بریج می‌توان به امکان استفاده از منابع داده دلخواه توسط متد URL، و همچنین منابع داده پیش فرض همچون Random و WolframAlpha اشاره کرد. وجود انواع مختلف روش‌های اثبات صحت داده در اوراکل بریج می‌توانند صحت داده‌های تزریق شده به بلاکچین را تأیید کنند.

لازم به ذکر است که مشترکین این اوراکل می‌توانند هزینه درخواست‌های خود را توسط TRX و یا BRG پرداخت کنند، البته کاربرانی که از روش دوم استفاده می‌کنند، در زمان پرداخت هزینه‌ درخواست‌های خود، مشمول تخفیف‌های ویژه نیز خواهند شد. یعنی در صورتی که مشترکین هزینه درخواست‌های خود به اوراکل بریج را با توکن بریج پرداخت نمایند، در پرداخت‌های خود مشمول تخفیف خواهند شد.

سینا استوی، مدیرعامل اوراکل Bridge در مصاحبه ای در خصوص این پروژه گفت:

“ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم یک راه حل اوراکلی همه جانبه، جهت برقراری ارتباط دنیای واقعی با بلاکچین ارائه دهیم. پروژه اوراکل بریج، تزریق و یا انتقال داده‌های حقیقی به قراردادهای هوشمند را ممکن می‌سازد. در کنار این هدف، بریج سعی دارد با ایجاد یک پلتفرم انتقال توکن بین زنجیره‌ای، امکان فعالیت و عرضه خدمات هر نوع پروتکلی را در بلاکچین‌هایی غیر از بلاکچین مبدا را نیز فراهم نماید، و البته این تنها شروع ماجراست! اوراکل Bridge تنها به یک سیستم ساده اوراکل عمومی محدود نخواهد بود. ما به پروژه‌ای فراتر از این‌ها فکر می‌کنیم و مطمئن هستیم که سیستم اوراکلی Bridge، یکی از برترین سیستم‌های اوراکلی سال جاری میلادی در عرصه بین‌الملل خواهد بود.”

حضور توکن BRG در صرافی معتبر Changelly PRO

صرافی Changelly، اکوسیستمی از محصولات و خدمات را فراهم آورده تا مشتریان را در هنگام ورود به حوزه رمزارزها، از تجربه یک پلتفرم همه‌جانبه بهره‌مند سازد. این صرافی از سال ۲۰۱۵، با فراهم آوردن امکان مبادله آسان بیش از۱۶۰رمزارز مختلف، تنها کمتر از ۱۰ دقیقه و به صورت آنی از طریق نسخه دسکتاپ و اپلیکیشن موبایل Changelly، فعالیت خود را به عنوان واسطه‌ای برای انجام مبادلات رمزارزی توسط کاربران آغاز نمود.

مدیرعامل این صرافی، اریک بنز (Eric Benz) یکی از بزرگ ترین سرمایه‌گذاران در حوزه بلاکچین و بازارهای مالی است که تجربه‌ای ۹ ساله با حضور فعال در حوزه‌های مالی را به ثبت رسانده است. یکی از فعالیت‌های ارزشمند وی راه‌اندازی سیستم نوآورانه SaaS برای برخی از بزرگ ترین موسسات پرداختی، هویتی و زیرساختی در توسعه سیستم‌های بانکی است.

“اریک بنز” از سال ۲۰۱۲ میلادی در فضای توسعه پروژه‌های بلاکچینی حضور داشته و به عنوان سرمایه‌گذار و اعضای هیئت مدیره برخی پروژه‌های بلاکچینی و فین‌تک مشارکتی فعال ثبت نموده است. این شخص اکنون به عنوان مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکت‌های واریز و برداشت و ترید رمزارزها در انگلیس و اتحادیه اروپاست.

به گزارش کوین تلگراف، مدیرعامل صرافی Changelly PRO، اریک بنز (Eric Benz) نیز به گرمی از لیست شدن توکن BRG در این صرافی استقبال نموده و در مصاحبه خود در این باره می گوید:

“همکاری با چنین پروژه نوآورانه‌ای، یک ایده بسیار خوبی جهت آغاز سال جدید است. معرفی رمزارزهایی با چنین پشتوانه‌های فکری قدرتمند به کاربران، همواره باعث افتخار ما بوده و اطمینان داریم که هر کس در پلتفرم Changelly PRO ترید می‌کند، می‌تواند از این توکن سود چشمگیری کسب نماید.”

صرافی Changelly PRO برای تریدرها این امکان را فراهم آورده که با استفاده از سیستم رفرال‌گیری این پلتفرم، بتوانند سودی مضاف بر سود ترید خود در این صرافی کسب نمایند.

اکنون سرمایه‌گذاران قادرند در صرافی رمزارزی Changelly PRO، توکن‌های BRG خود را مستقیما به کیف‌پول خود در این صرافی واریز کرده و با جفت ‌ارزهای BRG/USDT و BRG/BTC ترید خود را آغاز نمایند. در زمان نگارش این مقاله این رمزارز با قیمت ۰.۰۲۳ دلار در این صرافی در حال ترید است.

معرفی صرافی رمزارزی Changelly

صرافی Changelly، اکوسیستمی از محصولات و خدمات را فراهم آورده تا مشتریان را در هنگام ورود به حوزه رمزارزها، از تجربه یک پلتفرم همه‌جانبه بهره‌مند سازد. این صرافی از سال ۲۰۱۵، با فراهم آوردن امکان مبادله آسان بیش از ۱۶۰ رمزارز در تنها کمتراز ۱۰ دقیقه و به صورت آنی از طریق نسخه دسکتاپ و اپلیکیشن موبایل Changelly، فعالیت خود را به عنوان واسطه‌ای برای انجام مبادلات رمزارزی توسط کاربران آغاز نمود.

در سال ۲۰۲۰، صرافی Changelly به منظور پاسخگویی بهتر به نیاز تریدرها، به دو بخش مجزا تقسیم شد و به این ترتیب، Changelly PRO به عنوان پلتفرمی با تمرکز بر نیاز مشتریان ایجاد شد تا به نحوی مؤثر امکان خرید و فروش مبالغ بسیار پایین از کوین‌ها و توکن‌ها را فراهم سازد.

به همین ترتیب، سیستم قدرتمند Changelly PRO که بر پایه‌های اولیه Changelly راه‌اندازی شده بود، اکنون با فراهم آوردن امکاناتی بسیار بالا، قیمت‌هایی بسیار معقول، سیستم معاملاتی فوری و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، مشتریان خود را همراهی و هدایت می‌نماید. از سوی دیگر، یکی دیگر از اهداف این صرافی ایجاد یک محیط پیشرفته در جهت آسودگی خاطر تریدرها با ابزار و امکانات مختلف بوده و امکان ترید مارجین و خرید رمزارزها با استفاده از فیات را نیز فراهم نموده است.

شایان ذکر است که صرافی Changelly PRO در لیست صرافی‌های فعال در حوزه رمزارزها با حجم معاملات روزانه ۲ میلیارد دلار، رتبه ۱۴۸ را به خود اختصاص داده است.

جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر می‌توانید به سایت این پروژه به نشانی Bridge.link مراجعه نمایید.


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=7131
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار