تاریخ انتشار : ۲۱-۱۰-۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

رانندگان در جاده کرج – چالوس توقف نکنند

رییس پلیس راه البرز گفت که باتوجه به افزایش دما و احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی به ویژه جاده کرج – چالوس ، رانندگان توقف نکنند.

به گزارش دنیای خبر،سرهنگ رضا گودرزی  اظهار داشت: بیشترین نقاط احتمال سقوط سنگ و بهمن در جاده کرج – چالوس، محدوده های شهرستانک ، امام چشمه تا کندوان است که رانندگان از توقف در این محدوده ها خودداری  کنند.

وی  افزود: لازم است رانندگان برای تردد درمحورهای کوهستانی ،ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو خود اطمینان حاصل نمایند.
رییس پلیس راه البرز گفت: در شرایطی که عبور ایمن برای خودروها فراهم نباشد، شهروندان توصیه های پلیس راه را جدی بگیرند و بر ادامه مسیر ، اصرار نکنند.
وی گفت : پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.
استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
جاده گردشگری کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر یکی از محورهای پردد کشور است که این روزها با توجه به محدودیت های کرونایی ، مسافرت های محلی و ضروری در آن انجام می شود.

 

منبع: ایرنا


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=6117
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار