تاریخ انتشار : ۱۰-۱۱-۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

سیمان و میلگرد مناطق زلزله زده رایگان شد

بنیاد مستضعفان تامین رایگان سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی و ارسال محموله‌های اضطراری همچون آب را عهده دار شد.

به گزارش دنیای خبر، به‌دنبال وقوع زلزله شامگاه ۸ بهمن در استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی که باعث وارد آمدن خسارت‌‌هایی به زیرساخت‌ها و خانه‌های اهالی این منطقه شد، بنیاد مستضعفان برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به این مناطق، تصمیماتی را اتخاذ کرد.

براساس این گزارش پس از هماهنگی به عمل آمده میان بنیاد مستضعفان، وزارت کشور و استانداری آذربایجان غربی، بنیاد مستضعفان، سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی مناطق خسارت‌دیده این منطقه را به صورت رایگان تامین خواهد کرد.

در هماهنگی به عمل آمده مقرر شد، پس از ارزیابی دقیق خسارت‌ها توسط استانداری و مراجع ذی‌ربط، این مصالح در اختیار بنیاد مسکن قرار داده شود تا برای بازسازی این مناطق مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

علاوه بر این موارد بنیاد مستضعفان، ارسال محموله‌هایی اضطراری شامل آب، لبنیات و … را برای کمک به مردم زلزله‌زده این مناطق عهده‌دار شد.

 با توجه به ادامه‌دار بودن روند سنوات قبل بنیاد مستضعفان در تامین سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سوانح طبیعی، تا امروز بیش از «یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن سیمان رایگان» توسط این بنیاد در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=44487
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار