تاریخ انتشار : ۰۷-۰۹-۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

شاخص بورس ۲ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش دنیای خبر، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۶میلیارد و ۲۵۰میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۳۵۳میلیارد تومان در بیش از ۳۲۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲هزار و ۱۴۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸هزار و ۳۴۸ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی بوعلی سینا، پالایش نفت اصفهان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، نفت پارس و پتروشیمی پارس با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۵ میلیارد و ۱۰۸میلیون ورقه به ارزش ۱۳۹هزار و ۱۹میلیارد تومان در ۸۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۲ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۳۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و پویا زرکان آق دره شد و در مقابل شرکت‌های توزیع دارو پخش، بهمن دیزل و داروسازی دانا بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

برچسب ها:

لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=40691
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار