تاریخ انتشار : ۲۴-۰۸-۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳

دبیرکل و اعضای شورای مجمع نخبگان ایران انتخاب شدند

پس از برگزاری مجامع عمومی و فوق‌العاده مجمع نخبگان ایران سید روح اله سیدی به اتفاق آرا هیات امنای حاضر در این مجمع به عنوان دبیرکل و رئیس شورای مرکزی این مجمع به همراه اعضای شورای مرکزی  انتخاب شدند.

به گزارش دنیای خبر،،پس از انتشار آگهی عمومی مجامع عادی و فوق‌العاده مجمع نخبگان ایران در ۲۸ مهرماه ۹۹ ، این مجمع با حضور نماینده وزارت کشور در امور مجامع و تشکل‌های مردمی در ۲۱ آبان ماه تشکیل شد.
این جلسه با دستورکار تصویب تغییرات اساسنامه، نشان جدید مجمع، انتخاب دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و بازرسان و ترازنامه مجمع برگزار گردید.
این جلسه طبق برنامه‌ زمانبندی مشخص و با حضور حداکثری اعضا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی و به صورت مجازی برگزار شد که در این مجامع در خصوص تدوین و نحوه اجرای دستورالعمل‌های داخلی و آئین‌نامه‌ها تصمیم‌گیری شد.
برگزاری جلسات مجمع به صورت فضای مجازی با عنایت به وضعیت شیوع بیماری ویروس کویید ۱۹ و طبق بخشنامه‌های وزارت کشور در خصوص برگزاری مجامع عمومی در فضای مجازی اجرایی شد.
در ابتدای این جلسه سید روح اله سیدی دبیرکل و رئیس شورای مرکزی مجمع نخبگان ایران به بیان اهداف، چشم‌اندازها و رویکردهای این مجمع برای رسیدن به تعالی کشور و لزوم توجه واقعی به جامعه نخبگان پرداخت‌.
در ادامه اعضای هیئت امنای مجمع نخبگان به ایراد سخن پرداختند و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در چارچوب جوانگرایی و توجه ویژه به جامعه نخبگان را یادآور شدند.
در بخش دیگری از جلسه هیئت رئیسه سنی جلسه تعیین و در خصوص تغییرات اساسنامه‌، نشان جدید و اصلاح نام و آدرس جدید دفتر مرکزی مجمع به اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت.
در بخش دیگر مجمع انتخابات تعیین دبیرکل از میان سه نامزد پس از معرفی و ارائه پیشنهادات برگزار شد که سید روح اله سیدی به اتفاق آراء هیات امنای حاضر در این مجمع، برای ۳ سال دیگر به عنوان دبیرکل و رئیس شورای مرکزی مجمع نخبگان ایران انتخاب شد.
پس از تصویب ترازنامه و تعیین هیات رئیسه مجمع انتخابات شورای مرکزی برگزار و از میان ۱۴ کاندیدای عضویت در این شورا به ترتیب آقایان محمد نصرالهی الموتی،محمد موسوی خطاط، رضا رویدل، محمد حسین دانش‌فر، حسین قاهری، رضا بهروزی نژاد، مریم موسویان‌ اصل، محسن مقبل خواجه و علی طیبی به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی انتخاب شدند.
ضمنا آقای علی عبدی‌زاده و خانم زهرا منتظری به عنوان اعضای علی البدل (به مدت ۳ سال) و آقایان اسفندیار آزاده عروه و علی جعفری به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل (به مدت یک سال) انتخاب شدند.
در پایان جلسه هم دکتر احمدی معاون محترم نظارت مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور ضمن تقدیر از عملکرد مجمع نخبگان ایران بر ضرورت الگوگیری مجامع و تشکل‌های مردمی در جهت برگزاری مجامع به صورت فضای مجازی تاکید کرد.

 


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=3652
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار