تاریخ انتشار : ۱۶-۰۹-۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

مدارس تهران غیر حضوری شد

مصوبات هشتمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام شد.

به گزارش دنیای خبر،هشتمین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا به ریاست عابد ملکی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران برگزار شد.

عابد ملکی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت در مورد مصوبات این جلسه اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا مصوب شد ضمن تعطیلی مهد کودک‌ها فعالیت کلیه مراکز آموزشی در مناطق ۲۲ گانه تهران، ری، کهریزک، اسلامشهر چهاردانگه، جوادآباد، پاکدشت، قرچک، پیشوا و ورامین غیرحضوری شود.

وی افزود: تعطیلی موقت واحد‌های صنعتی آلاینده از جمله کارخانجات شن و ماسه، کنترل دقیق خودرو‌های بدون معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌های گازوئیلی از جمله کامیون و جرثقیل و همچنین جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی بزرگ شهری از دیگر مصوبات جلسه بود.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: جلوگیری از روشن بودن اتوبوس و مینی بوس‌ها در پایانه‌ها و همچنین جلوگیری از سوزاندن زباله و استفاده نکردن از گاز مایع توسط واحد‌های صنعتی از دیگر مصوبات این جلسه بود و مقرر شد در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه آمبولانس‌های مرکز اورژانس در میادین اصلی و پرازدحام پایتخت مستقر شود.

وی با بیان اینکه این مصوبات در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری قابل اجرا است؛ عنوان کرد: در صورت تشدید آلودگی هوا در روز شنبه کمیته اضطرار آلودگی هوا در محل استانداری تهران برگزار می‌شود.


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=19929
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار