تاریخ انتشار : ۰۵-۰۸-۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

واکنش رئیسی به حمله سایبری به سوخت

رییس‌جمهوری گفت:پیش بینی ، پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری ضروری است؛ عده‌ای قصد دارند با ایجاد بی‌نظمی و اخلال در زندگی مردم آنان را عصبانی کنند.

به گزارش دنیای خبر،آیت‌الله سید ابراهیم رییسی گفت: پیش بینی ، پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری ضروری است؛ عده‌ای قصد دارند با ایجاد بی‌نظمی و اخلال در زندگی مردم آنان را عصبانی کنند.در این حمله سایبری نه تنها مسئولین دچار سردرگمی نشده بلکه بلافاصله شرایط را مدیریت کردند.
وی ادامه داد : مردم نیز آگاهی خود را در مواجهه با این مشکل نشان دادند و با هوشیاری اجازه ندادند که کسی بتواند سوء استفاده و فرصت طلبی کند.
رئیسی افزود: متقابلاً وزارت نفت باید نسبت به جبران آثار اخلال ایجاد شده، اقدام نماید که حقی از مردم ضایع نگردد.باید در عرصه جنگ سایبری آمادگی جدی داشت و دستگاه های مربوطه با تقسیم کار مناسب، اجازه ندهند دشمن در این عرصه اهداف شوم خود را پیگیری کرده و در روند زندگی مردم مشکل ایجاد کند.
رییس‌جمهوری تصریح کرد: مسئولین باید توجه داشته باشند که هر کسی که شهروند ایران است و در این مملکت زندگی می کند فارغ از دین و مذهب و قوم و نژاد بر گردن ما حق دارد و ما نیز نسبت به آنان تکلیف و وظیفه خدمت رسانی داریم.


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=17380
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار