تاریخ انتشار : ۱۳-۰۵-۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

قیمت انواع موتورسیکلت در ۱۳ مرداد

در این گزارش قیمت تعدادی از مدل‌های مختلف موتورسیکلت را گرد آوری و مدل های جدید آن را معرفی کرده ایم.

به گزارش دنیای خبر،موتور سیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان ها از ترافیک مملو شده اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتور سیکلت دارند. در این گزارش قیمت برخی از مدل های پر فروش موتور سیکلت صفر کیلومتر را جمع آوری کرده ایم.

گفتنی است قیمت های ذکر شده در جدول زیر  بر اساس نرخ بازار است و  ممکن است خرید و فروش با قیمت های متفاوتی انجام شود.

قیمت انواع موتور سیکلت به شرح زیر است:

 

مدل موتور سیکلت قیمت (تومان)
آپاچی ۲۰۰ ۷۵.۰۰۰.۰۰۰
 باجاج پالس ۲۰۰RS ۹۴.۰۰۰.۰۰۰
بنلی TNT 180S ۷۰.۰۰۰.۰۰۰
تی وی اس ویگو ۶۹.۵۰۰.۰۰۰
 همتاز rs150 ۴۳.۸۰۰.۰۰۰
  (۱۳۹۸)کاوازاکی نینجا  Z250 ۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰
کاوازاکی نینجا ۲۵۰ ۲۶۴.۰۰۰.۰۰۰
کویر موتور رادیسون ۱۲۵ ۳۶.۰۰۰.۰۰۰
کویر موتور S2-150 ۳۸.۰۰۰.۰۰۰
 رهرو سی جی ۱۲۵ ۳۲.۵۰۰.۰۰۰
هوندا کلیک ۱۵۰ ۷۵.۳۰۰.۰۰۰
یاماها AEROX 155 ۱۰۶.۰۰۰.۰۰۰
وسپا اسپرینت ۱۵۰ ۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰
وسپا پریماورا ۱۵۰ ۱۹۰.۰۰۰.۰۰۰

معرفی ۲ تیپ از موتورسیکلت ب‌ام‌و R18

از همان زمان که ب‌ا‌م‌و نسخه اولیه R18 را در اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی کرد، مشخص بود که باواریایی‌ها برنامه‌های ویژه‌ای برای این موتورسیکلت دارند. تقریباً به محض رونمایی از اولین نسخه که به صورت همگانی به نمایش درآمد، بلافاصله صحبت درباره نسخه‌های Touring و Bagger آن شروع شد.

”با توجه با ماهیت مسافرتی هر دو مدل، امکاناتی نظیر باک ۲۴ لیتری، فضای بار ۴۸ لیتری، کروز کنترل داینامیک و سیستم صوتی مارشال برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.اکنون می‌دانیم که شایعات مربوط به عرضه زودهنگام این دو محصول کم و بیش واقعیت داشته‌اند. چراکه شرکت سرانجام دو تیپ جدید موتورسیکلت R18 را با ویرایش B و Transcontinental معرفی کرد. اگرچه دو مدل فوق به صورت مجازی رونمایی شده‌اند ولی خبر خوب این است که عرضه آن‌ها در ماه جاری میلادی انجام خواهد شد.

ب‌‌ام‌و برای مدل‌های جدید باز هم سراغ همان پیشرانه ۱۸۰۲ سی‌سی باکسر رفته است که به راحتی می‌تواند ۹۱ اسب‌بخار قدرت را در ۴۷۵۰ دور در دقیقه تولید کند. هم‌چنین گشتاور آن‌ها نیز ۱۵۰ نیوتن‌متر اعلام شده است. اگرچه قلب هر دو موتورسیکلت یکسان است ولی تفاوت در کارایی‌ آن‌ها باعث شده تا تبدیل به اعضای متفاوت خانواده R18 شوند.

نمایشگر اطلاعات در موتورسیکلت ب ام و r18

هم روی تیپ B و هم روی تیپ Transcontinental نمایشگر جدید روی فرمان به چشم می‌خورند. در نسخه ترنس‌کانتیننتال شیشه جلو کمی بالاتر از ویرایش بی به نظر می‌رسد. هم‌چنین در قسمت محفظه بار نیز راکب می‌تواند از فضای ۴۸ لیتری آن استفاده کند.

موتورسیکت ب ام و r18

ب‌ام‌و برای این موتور سراغ سیستم صوتی مارشال رفته است. با توجه با ماهیت مسافرتی هر دو مدل، یک باک ۲۴ لیتری سوخت اقدامی عقلانی است. سایر آپشن‌های استاندارد نیز شامل سیستم کروز کنترل داینامیک، ترمز ABS و چراغ‌های LED می‌شود. البته دستگیره‌های گرم‌شونده، استارت بدون کلید، سه حالت سواری و کنترل حرکت در سربالایی به‌عنوان آپشن‌های پولی خواهند بود.

قیمت پایه ب‌ام‌و R18 نسخه بی ۲۱ هزار و ۹۴۵ دلار و قیمت نسخه ترنس‌کانتیننتال ۲۴ هزار و ۹۹۵ دلار است. جالب آنکه قیمت پایه مدل R18 استاندارد ۱۷ هزار و ۴۹۵ دلار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=13110
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار