تاریخ انتشار : ۱۲-۰۵-۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۲

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۷ درصد کاهش به ۱۸۱۰ دلار و ۴۳ سنت رسید.

به گزارش دنیای خبر،در حالی که در آستانه انتشار گزارش بازار کار آمریکا در اواخر این هفته سرمایه گذاران از انجام معاملات عمده خودداری کرده اند، قیمت طلا روز سه شنبه شاهد اندکی کاهش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۷ درصد کاهش به ۱۸۱۰ دلار و ۴۳ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۴۸ درصد کاهش به ۱۸۱۳ دلار و ۴۰ سنت رسید.

کایل رودا تحلیلگر موسسه آی جی مارکت در این باره گفت: «اگر گزارش بازار کار آمریکا این حس را منتقل کند که فدرال رزرو در میان مدت تا بلند مدت سیاست پولی خود را همچنان به صورت حمایتی حفظ خواهد کرد، این یک پالس بسیار مثبت برای بازار طلاست، به خصوص از این جهت که انتظارات تورمی همچنان بالا باقی مانده است.»

اظهارات هفته گذشته جرومی پاول رئیس فدرال رزرو درباره اینکه افزایش نرخ بهره در کوتاه مدت محتمل نیست و وضعیت بازار کار آمریکا سبب شد تا قیمت طلا به بالاترین رقم ۲ هفته گذشته برسد.

کریستوفر والر، از مقام های ارشد فدرال رزرو روز دوشنبه گفت، اگر گزارش بازار کار در دو ماه آینده نشان دهد که تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده به ۸۰۰ هزار تا یک میلیون شغل رسیده است، بانک مرکزی آمریکا ممکن است تا ماه اکتبر اقدامات حمایتی خود را کاهش دهد.


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=13018
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار