تاریخ انتشار : ۲۸-۰۳-۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

آسمانی صاف و آفتابی برای پنج روز آینده

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی پنج روز آینده آسمانی صاف، آفتابی و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است اما در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابرگاهی رعد و برق، احتمال بارش پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

به گزارش دنیای خبر،در روزهای جمعه و شنبه با شمالی شدن جریانات در استان های ساحلی خزر و اردبیل، دمای هوا بین چهار تا ۶ درجه کاهش می یابد.

همچنین امروز تا دوشنبه در شرق و جنوب شرق خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود، بویژه در منطقه زابل توفان گرد و خاک طی این مدت دور از انتظار نیست.

امروز و فردا (شنبه) در ساعات بعدازظهر سرعت وزش باد در خوزستان، ایلام، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، اصفهان، قم، یزد، جنوب سمنان افزایش می یابد و موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از این مناطق می شود.

امروز (جمعه)   خلیج فارس و تنگه هرمز و  همچنین طی روزهای جمعه و شنبه دریای خزر مواج خواهد بود و طبق معمول این فصل از سال شرق دریای عمان برای هفته آینده مواج است.

همچنین برای پنج روز آینده استان تهران آسمانی صاف با  غبار صبحگاهی در ساعاتی با وزش باد و در روزهای دوشنبه و سه شنبه آسمانی کمی ابری پیش بینی می شود.


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=11372
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار