تاریخ انتشار : ۲۶-۰۲-۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

دکتر محمد نزدیک ترین فرد به شاخص های دولت جوان انقلابی است

جنبش مردمی حامیان “دکتر سعید محمد” به عنوان یکی از داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰، بر خود واجب می داند در این گذار سخت، پیچیده و چه بسا بیمناک، نکاتی چند را به محضر ملت شریف ایران اعلام نماید.

به گزارش دنیای خبر،۱. سئوال نخست و پرسش اساسی از داوطلبان محترم ثبت نام کننده ‎این است که چه تعداد از این عزیزان، در عمل و بدور از هرگونه شعار، پیام و امر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت انتخاب رئیس جمهور جوان و حزب اللهی را در دستور کار خود قرار داده اند و فارغ از هرگونه احساس تکلیف وتعلقات جناحی، راه را برای تحقق واقعی این دغدغه در “گام دوم انقلاب” هموار نموده اند؟

‎۲. داوطلبان عزیز و محترم ثبت نام کننده در یک نگاه منصفانه و در مرور سوابق، به چه میزان مصادیقی چون مؤمن، نخبه ، انقلابی، با کفایت، مردمی، سرشار از امید، معتقد به جوانان و توانمندی های داخلی، و حقیقتاً عدالت‌خواه و ضدفساد را در وجود خود یافته اند و اطمینان دارند که می توانند به راهبرد اساسی تحول‌خواهی و تحول‌گرایی، ایجاد حرکت جهشی و جهادی همراه با نوآوری در روش‌ها و کارکردها در همه عرصه‌های حکمرانی و بخش‌هایی از سبک زندگی عمومی دست یابند؟ (فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با تشکل های دانشجویی)؟

‎۳. آیا نمی توان گفت که سودای قدرت،حفظ موقعیت و حتی منافع حزبی در ترافیک سنگین ثبت نامی های روز آخری این دوره چندان بی اثر نبوده است؟

‎۴. جایگاه اثرگذار قوه مجریه برای برون رفت از “شرایط سخت موجود” آنچنان که باید برای تعدادی از داوطلبان تعریف شده نیست و هدف صرفا همان ارضای نیاز “احساس تکلیف” است و سرانجامی که مجدداً و با آزمون و خطایی دیگر موقعیت این نهاد مهم را تهدید می کند؛ قطع یقین داشتن برنامه منسجم عملیاتی وشفافیت در رویکرد نسبت به مسائل پیش رو ، در این دوره می تواند مهم‌ترین مطالبه آحاد مردم و رای دهندگان باشد.
‎ ۵.این جنبش ، همچنان و با قوت اعتقاد دارد که نزدیک ترین فرد به شاخص های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل دولت جوان، نخبه، انقلابی، جهادی، تحول خواه و تحول گرا، دکتر سعید محمد است و از ایشان مطالبه می نماییم همچنان که با حضور امید آفرین خود در روز نخست ثبت نام ها ، عزم خود را در جهت اجرای فرامین معظم له نشان داده است ، با قدرت و قوت و با تکیه بر برنامه های تدوین شده خود که چکیده نظرات حدود ۲۰۰ تیم کارشناسی در طول یک سال گذشته است در صحنه حضور جدی داشته باشد.
‎۶. جوانان پرنشاط ایران اسلامی این نوید را به ملت شریف ایران می دهند که ذره ای در تشکیل دولت جوان انقلابی عقب نخواهد نشست و با ایمان راسخ و با تکیه بر تخصص موجود، پشت سر ولی امر مسلمین مقدمات لازم برای تشکیل تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب را ‎فراهم خواهد نمود.
‎آدرس سایت ارتباط با جنبش مردمی حامیان دکتر سعید محمدwww.manhamhastam.ir:


لینک کوتاه : http://donyayekhabar.com/?p=10277
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار